Alla inlägg den 29 december 2013

Av giza - 29 december 2013 12:57

Äntligen är julen över för i år .Jul stress och ångest borta . Julpynt borttaget så skönt!! nu är det till det normala igen .

Julen strategi funkade bra den som jag hade räknat ut skulle gälla och funka ,Inte prata om mej och mitt eläne för det är ingen som tycker att det är roligt att höra över huvudtaget .Jag kvävade mej själv och var så tyst som möjligt och lät Torun ta plats hela tiden .När hon på julaftonen anlände så blev jag super nervös .jag var ute och tog en sogg när hon kom vi önskade varann god jul .jag fimpade och skulle gå in men- fick vänta var svaret då . så det var det första felet av mej .Andra felet var att jag råkade hälsa för mycket på hennes hund så hon sa= Om agne och Anna kan låta hunden va . Ok detta var inom fem minuter efter ankomst till mamma så jag förstod direkt vilket humör hon vara på ..

På efter middagen så gick jag en promenad till ett stort berg .

och fick en stark känsla av att vilja ta livet av mej bara hoppa ut och dö!! jag ville inte gå tillbaka till dem bara dö .rätt hemsk tanke och känsla .jag var sååååå jävla ensam med allt .Men jag kämpade mej igenom alla dagar och försökte att vara hjälpsam med allt som jag fick göra men det är klart att mamma tyckte att när hon bad mej att ta med hunden på promenaderna som den behövde så sa jag NEJ och hon undrade såklart varför jag sa nej till något som behövdes hjälp med .Men det berodde på att jag inte var pålitlig av en person med djur så detta genom syrade detta också här vid denna situvation.

 

jag kände att jag kanske inte andades på alla dessa dagar 

 

men allafall så var det Midnatts mässa och jag fick Nattvard av mor min och av prästen .det var annorlunda .

hem kom jag och var sååå trött att jag inte ville träffa någon bara vara ensam och slicka mina sår .med tanke på att nu dröjer det LÄNGE tills vi ses igen .Nu är det slut rest för en lång tid fram över ./ giza

Ovido - Quiz & Flashcards