Direktlänk till inlägg 11 september 2017

Förändra livet

Av giza - 11 september 2017 11:45

Hej till er där ute !

Nu var det en hel evighet sedan jag tog mig tid här .Livet är och pågår hela tiden , men vad är livet ? Jag har rest runt mycket i sommar och sett både Liseberg och andra platser.

Men nu när jag har landat hemma efter allt så kryper ensamheten in under skinnet .

Mitt liv har förändrats till det sämre dom sista åren på grund av att mina nära vänner flyttat och köpt hus en bit härifrån , visst är jag på besök där då och då men det är inte som förr då vi sågs varje dag .

 

Jag vill möta en manlig vän . men vågar inte ta steget längre .

Man måste våga för att vinna , jo visst ,men om ork och kraft inte finns vad ska man då ta sig till ? 

Jag tänkte här om dagen om hur man börjar leva ett nytt eller annat liv ? 

 

"Det är bara jag som kan förändra min livssutuvation ingen annan "

Jag är rätt så låg nu pga att jag har ryggskott och känslan av att vara så ensam .

Jag kämpar på .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av giza - 26 september 2021 11:42

Hej!  Nu sätter jag mig en stund, för skriva av mig denna dag . Det är minnesdag för en pesron som gick bort för just tre år sedan idag. Jag har sedan länge släppt sorgen,men något som ändå upptar mina tankar är: hur är det med min halvbror nu fört...

Av giza - 10 januari 2021 11:17

Här igen ! Livet pågår.  Kära fina Skrållan fick gå till himlen i Maj förra året, pågrund av njursvikt.Väldigt sorgligt. Men Mina katt Sally finns ännu kvar. Men hon mår inte bra ,och måste än en gång träffa veterinär för att reda ut varför Sal...

Av giza - 26 september 2020 13:08

Hej Igen! Dagen D är här ,som för idag för två år sedan var en svart och hemska dag . Hon dog , min biologiska morsa . Det var skrammande dag att se en gammal mäninska dö. Jag var där till sista andetaget.    Två år har gått . idag svallar min ...

Av giza - 30 april 2020 13:13

Hej !  Tar mig här en stund för att skriva ner mina känslor . Har en vacker katt ,hon är 10 år . Jag var i december till veterinären för att utreda hennes ryckningar som hon får ibland , jag var inte orolig för provsvaren då.  Men så kom då provs...

Av giza - 26 april 2020 11:51

Hej ! Nu är snart tiden inne , 11;53 ,26/9-2018 . Vakanade i morse och kände sorg, några tårar men inte mer . I dessa tider då vi går igenom ett värlsläge vi alldrig upplevt . Ensamhet kan få den bästa i obalans . Att skriva är skönt för själen,m...

Ovido - Quiz & Flashcards