Alla inlägg under november 2015

Av giza - 23 november 2015 12:36

                            Hej igen alla där ute 

     Tar mig nu en skrivarstund ,ha , som att jag alldrig skriver ,jo det gör jag på alla olika håll.

     Väntar på att få besked om när Antologin ges ut , såå spännande , sedan har jag min egen bok jag skriver 

     på ,men nu är det corrläsning på den fronten .

 

     Mina fina söta grannar som jag känt sedan 2008 har ny flyttat till sitt nya hus .

     Dom flyttade ut den Måndagen den 16 November .

     Nu förändras mitt och deras liv på alla plan , tryggeheten jag haft i alla år är nu inte lika nära 

     Vi sågs varje dag i princip , Vi upplevde både glädje och sorg och allt som livet bara är .

 

      Nu får jag stå på egna ben ,nog för att det är så , men när man inte har så många vänner och 

      är ganska ensam så känns det mer än nog .Mvh Giza 

      

 

Ovido - Quiz & Flashcards