Alla inlägg under januari 2014

Av giza - 26 januari 2014 10:32

Mitt liv rasade på grund av en kvinna som står mej nära .Hon kränkte mej fruktansvärt illa .Och jag blev djupt lessen av det övergreppet .Orden gjorde så ont .Nu har kontakten upphört och uppdraget som personen hade via socialtjänten för hon orkade inte längre med mej .jag har haft personen i mitt liv i snart sex år och det är såklart en lång tid i med och motgångar .Jag har nu börjat att må bättre .Och hoppas på en fin vår .

 

Nu är det dax för resan och träffa kursmedlemmarna och skriva om vårt liv i vått och torrt .Nervös är jag för resan dit jag svettas så jag har vrit tuvngen att byta tröja för den var så blöt av svett 

 

jag har stora problem att hitta någon man som kan älska mej för den jag är så jag har många olika date konton .jag se nog som desperat och det är jag att efter sex år varit ensam .Inget är lätt i mitt liv Jg tänkte på julaftonen att ta mitt liv men det gjorde jag inte för jag sitter här nu . giza

 

 

Av giza - 14 januari 2014 12:00

Inte är livet så lätt när ångest och oro är den närmaste man har.Tankarna blir till Hypokondri och rädslan att ha alla sjukdomar av dom värsta. har nu varit och tagit prov för klamydia ,Syfilis.Hepatit och HIV .Får vänta en vecka på provsvaren .Kondylom är något som konstateades 1996 . Jag har några psykiska sjukdomar och det är FAS Personlighets störning och lindrig utveckling störning och HD . Kanske jag har Borderline och Manodeprreseiv också .ska kolla och prata med mina kontakter om allt .Känner mej uppgiven i allt .Men hoppas att det snart blir vår och att jag få må bätrre .Giza

Av giza - 2 januari 2014 10:08

Nytt år är det allt . Men denna dag har jag ångets för kommande möte på soialtjänsten för att jag har blivit anklagad av en person som står mej nära men personen har ett uppdrag i kommunen och har tidigare åkt fast för rattfylla och det är något som nu har tagits upp igen även fast jag bett om uräkt för att jag glappat omdetta när jag en period var otroligt agr på denna. men nu är bråket i fullgång igen och jag anklagas om det ena och det andra ite kul allas och ångesten är närvarande som vanligt i allt detta .jag känner mej chokad av anlagelserna .men detta ska redas ut och sen får vi se hur det blir här framöver med allt .Giza

Ovido - Quiz & Flashcards