Alla inlägg under januari 2021

Av giza - 10 januari 2021 11:17

Här igen !

Livet pågår. 

Kära fina Skrållan fick gå till himlen i Maj förra året, pågrund av njursvikt.Väldigt sorgligt.

Men Mina katt Sally finns ännu kvar. Men hon mår inte bra ,och måste än en gång träffa veterinär för att reda ut varför Sally kräks upp maten . Sally blir 8 år i år . 

Jag har haft såå himla otur med sjuka katter och hundar genom åren. Det jag nu i skrivande stund är en stark oro att jag får ett svart besked av veterinären ,men hoppas att det är nogot som går att åtgärda . Men hon är inte lika pigg som tidigare och har gått ner i vikt , fick jag reda på då jag i november 2020 var till veterinären . sally hade då typ halssflus och fick antibiotika och blev frisk. Jag försöker att hålla ihop mig tills vi gå till veterinären och måste då om så krävs ta beslut uti från provsvaren /Giza 

Ovido - Quiz & Flashcards