Alla inlägg under oktober 2014

Av giza - 26 oktober 2014 10:21

Jag har fyra Psykiska diagnoser som jag lever med .

ADHD men bara delen HD 

FAS En alkohol skada i livmodern ,min mor var alkoholist 

Ångest syndom 

personlighetsstörnig 

Detta är sanningen om mej .

jag är en känslig själ 

och lever med detta i mitt liv . 

detta påverkar mig som person i allt 

hur jag uppfattar min omgivning 

och hur dom uppfattar mig.

 

Det har blivit bättre acceptans i samhället om detta .

Men nog tittar folk snett på oss och det gör oss sårbara 

Vid ett fysiskt synligt funktionshinder är det för omgivning och samhälle lättare 

Men psykiska problem syns ju inte alltid .

Jag har inte många vänner . men lever ensam 

Och som många andra med  psykiska funkionshinder lever ensamma 

men vi som alla andra vill ha kärlek och närhet .

Det är en naturlig driv kraft .

av någon anledning så har Jag/vi svårt att hitta rätt .

jag har nu testat umgäne med en alkis som jag så typiskt vart kär i och sedangrund lurad av .

jag träffade en prins på en vit springare ,

jag är navi , godtrogen . lättlurad .

och blir kär på en sekund .

men det blir alldrig besvarat .

har testat att vara Lesbisk, men det gick inte heller . 

jag gillade kvinnan .men skulle nog inte kunna leva 

så i offentligheten .

är för feg .

Bi sexull är jag nog ?'

 

Har inte haft sx sedan i april suck,'

fixar det lite själv men det är inte lika kul

Skulle så gärna vilja träffa någon som kan älska mig för den jag är med mina 

fel och brister . får bara besök av ful killar på mina dajing sajter suck 

Nu har jag skrivit av mig men det finns såå mycket mer att skriva om så jag åter mommer hit .

Önskan att hitta någon men det blir nog inte av det är bara att acceptera att 

ajg ensam här får gå resten av detta liv 

giza

Av giza - 26 oktober 2014 10:07

Hej alla där ute   

Nu var det en evighet sedan jag skrev här i det offentliga rummet .

Nu kommer ärlighet direkt från mitt hjärta ,

Jag har mycket som gör mig nervös och stressad i livet .

Jag har haft en depprition . och uttalade att inte orka leva .

ville ta en överdos av mina mediciner , tjopp , så tappade jag min egen medicin hantering 

I mitten på September , Jag kände att f-n att jag sa som jag kände men det är ju min ssk 

som har avnvar för mig och hon gör ju bara sitt jobb att agera när en klient reagerar och uttalar 

sig i detta , 

Nu efter att det gått en månad så har jag accepterat detta , Och tycker nog att det är ganska skönt att 

Varje dag ha ett besök och medicin utdelning . Då behöver jag inte heller 

Känna stress att ordna nya recept och ta ansvar idetta som jag lätt stressar upp mig i .

Som ett tale sätt som jag hörde var att " Jag vill inte dö ,men orkar inte leva "

passande ord för hur jag har mått .

Styrka till er / giza

Ovido - Quiz & Flashcards