Direktlänk till inlägg 12 augusti 2016

Sommaresa

Av giza - 12 augusti 2016 10:06

Fick en inbjudan att få följa med på en resa med mina föreningsvänner till havet över en helg 5-7 Augusti.

Blev glad och förväntansfull om hur detta skulle bli att umgås med dessa personer en hel helg ? Vi som var med har mer eller mindre vissa problem med saker och ting . Vi kom fram och installerade oss i våra stugor. Glada ihågen gick vi ner till havet som glittrade och vågorna som rullade in mot stranden . Jag blev som ett barn , hoppade i vågorna i mina underkläder , jag och min manliga kompis vi stojade värre än barnen på stranden , det var såå härligt .

Dagen blev kväll och jag frågade en kvinna som var med om vi fick dricka vin ? Frågan jagh ställde var för att vi var på en föreningsresa .Jo vi drack och gjorde en överenskomelse att detta var våran hemlighet och fick inte komma fram när vi kom hem igen . Denna helg var hur jobbig som helst men även rolig och fin , men det hände såå extremt mycket allt från bankkort som försvann till krossat hjärta till rent spionagebesök av en högre uppsatt person . Jag förstod inte att det var spionage utan att besöket var av rent besök , så jag fick en smärre chock när det kom till min vetskap av  som faktiskt besöket var av för sort .jag är en väldigt känslig själ och det var så många svåra situvationer och disskutioner på Lördagen och allt som hände och alla samtal blev för mycket för mig , dessutom mådde jag rent fysiskt illa , så på eftermiddagen tog jag min mobil och ringde min mamma och storgrät att och att jag ville hem1! men hon kunde inte hämta mig då ,så jag bet ihop och gick åter till sällskapet och fick då en snäll fråga om hur jag mådde , Då bröt jag ihop igen och gick iväg i fullpanik med en vännina som följde mig och jag sa att jag tagit på mig typ allt som hänt ! Men kvinnan sa att jag inte har något ansvar för det som hänt och att hon inte är arg på mig .

Jag känner ett ansvar och sitter i en styrelse och ska som jag förstått det av vissa att jag ska veta saker , så jag fick veta av den ena och gick till den andra och så blev det bara fel av allt .

Det har nu gått några dagar och choken har börjat lägga sig , men nu har mannen som älskar mig blockat mig på fb.

Jag tackade nej till mannen som sa att han älskar mig , det var sålart svårt men jag älskar inte mannen på samma sätt som han älskar mig , Jag måste följa mitt hjärtas röst och vara ärlig , och det har blivit stora missförstånd genom åren . Detta var en del av allt , Giza 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av giza - 26 september 2021 11:42

Hej!  Nu sätter jag mig en stund, för skriva av mig denna dag . Det är minnesdag för en pesron som gick bort för just tre år sedan idag. Jag har sedan länge släppt sorgen,men något som ändå upptar mina tankar är: hur är det med min halvbror nu fört...

Av giza - 10 januari 2021 11:17

Här igen ! Livet pågår.  Kära fina Skrållan fick gå till himlen i Maj förra året, pågrund av njursvikt.Väldigt sorgligt. Men Mina katt Sally finns ännu kvar. Men hon mår inte bra ,och måste än en gång träffa veterinär för att reda ut varför Sal...

Av giza - 26 september 2020 13:08

Hej Igen! Dagen D är här ,som för idag för två år sedan var en svart och hemska dag . Hon dog , min biologiska morsa . Det var skrammande dag att se en gammal mäninska dö. Jag var där till sista andetaget.    Två år har gått . idag svallar min ...

Av giza - 30 april 2020 13:13

Hej !  Tar mig här en stund för att skriva ner mina känslor . Har en vacker katt ,hon är 10 år . Jag var i december till veterinären för att utreda hennes ryckningar som hon får ibland , jag var inte orolig för provsvaren då.  Men så kom då provs...

Av giza - 26 april 2020 11:51

Hej ! Nu är snart tiden inne , 11;53 ,26/9-2018 . Vakanade i morse och kände sorg, några tårar men inte mer . I dessa tider då vi går igenom ett värlsläge vi alldrig upplevt . Ensamhet kan få den bästa i obalans . Att skriva är skönt för själen,m...

Ovido - Quiz & Flashcards