Alla inlägg under januari 2015

Av giza - 1 januari 2015 14:54

Hur vart det så här ?

Var på en fest hos goda vänner .

Var nykter typ ,derack två glas vin och en öl .

Vi lekte en lek " snurra flaskan " jag var väldigt skeptisk till denna lek för det 

Handlade om sex , Jag tyckte det gick för långt med allt !!!! 

Dom som var på festen var fulla . och visst vi skrattade och hade riktigt kul .

men det vart att Jag tex skulle så när flaskan stannande på mej att tex

gnugga mina bara bröst mot alla i gruppen och kyssa ALLA med tungan !! 

jag blev så chokad av allt att jag inte kunde tänka eller bara gå där i från .

Det som jag upplever som allra värst idenna sex orgie var när min manliga granne 

skulle slicka mej på klitoris när hennes fru såg på !!! och när alla såg på när han slickade sin fru .

jag vände bort blicken . 

Ångest , Ångest urk fy blä för allt som vi  / jag gjorde 

Visst vi är alla vuxna men att uppleva det mest privata i grupp med andra främlingar känns inte bra .

det kommer att ta tid för mig att komma över allt detta äckliga , äckliga .

Gör aldrig om detta om det inte är på andra primisser / giza 

Ovido - Quiz & Flashcards