Alla inlägg under februari 2016

Av giza - 4 februari 2016 12:36

Hej alla där ute 

Nu är jag här igen . Livet har kommit i mellan .

Har tänkt en hel del gånger att jag skulle sätta mig och skriva om allt 

men inte blivit . Nu är det sol ute och energin är tillbaka .

 

Har känt att det saknats en puzzelbit i mitt liv 

Tog kontakt med statsarkivet och beställde kopior på 

min första tid som placerad på ett barnhem i början på 1973 .

Detta känns spännande att få veta om hur min placering denna 

tid var .

Har haft lite motgångar och stressigt i början på detta året i några 

veckor . Deta har varit allt från akut sjudom för min kära vänninas bror 

som är rullstolsburen och i samma veva som detta så dog min vänninas 

fostermor helt plötsligt ,Detta påverkade mig såklart .

Nu är mitt liv lugnare . 

Detta var lite av allt som varit .

Mvh Giza 

 

Ovido - Quiz & Flashcards