Alla inlägg under juni 2016

Av giza - 27 juni 2016 11:31

Hej igen till er alla 

Midsommar helgen har varit lugn och skön .

Ny dag ny vecka .

Jag kände att jag nu bara måste skriva av mig för att få bort 

känslan av besvikelse på mig själv .

har träffat min foster pappa med sin fru förra helgen då den var här för att 

ställa ut sin hund . jag var nervös för mötet med min barndomsplåga, men det gick bra 

vid träffen .

Jag bjöd dem till mig för att bjuda på middag någon av dagarn dom var här i länet .

Det var såklart trevligt och dom tackade ja till detta , men dagarna har gått och jag har 

inte förrns idag ringt dem ,och då var dom på väg hem , De hade väntat på att jag skulle höra av mig för 

inbjudan , men det har jag inte gjort för jag tänkte att dom nog har rätt så fullt upp att träffa folk där dom är ?

Så när jag då idag ringde och hörde att dom inte var kvar i länet så blev jag faktiskt så ledsen och besviken på dem .

Men tänkte då efter att detta var mitt anvsar att ta kontakt .så det är mig själv jag är besviken och arg på ; Att jag inte kom till skott att bjuda dem tidigare i veckan GRRRRRRR på mig själv .

Så Är det och så vart det 

suck . Giza 

Ovido - Quiz & Flashcards