Alla inlägg den 2 december 2013

Av giza - 2 december 2013 09:16

God morgon alla 

jag ska idag ta nya tag både med mitt liv och skapa advent stämning hemma .jag mådde så dåligt i fredags att jag nästan la in mej på psyket .men fick hjälp att börja må bättre jag grät från 0745 -1230 med nogra uppehåll men var så lessen och slutkörd av att under en längre tid varit i gång och gjort saker som typ att få morsan inlagd på sjukhuset det tog musten ur mej . Jag har lätt för att bli stressad och jag är super känlig för stress .Och nu har jag upptäckt att jag inte klarar mer än en månad åt gången för att sedan bli helt slut och depprimerad .jag är visserligen väldigt känlig vid denna mörka års tid men det händer mycket hela tiden som jag nog har väldigt svårt att klara av .Nu igår så sa min kontkfamiljs mamma- att jag skulle behöva få bo på ett boende för att inte behöva bli så här sjuk? mitt svar på detta var att jag  varit inskriven på två ställen och inte vill bo på ett hem igen !!! men hon tror att det skulle vara bra för mej ? jag gillar inte den tanken alls !! jag är inskriven på ett boende nu men har egen lägenhet i samma kvarter som det ligger så det tar  inte mer än 2 minuter att gå till dom om det skulle vara så . jag ska idag handla men - då måste jag gå upp på vinden och hämta min shoppnig vagn så jag slipper att bära hem alla varor .det är lite pinsamt att använda en sån men det är bra att ha . Nu blir det att dricka en kopp te och lyssna på jul musik som spelas på radion /giza

Ovido - Quiz & Flashcards