Alla inlägg den 7 december 2013

Av giza - 7 december 2013 15:54

Som jag ser det såså skulle det absolut bästa var om min morsa kom i på ett äldre boende .detta har jag tagit upp med henne men i går sattes spiken i kistan att Hon inte vill flytta och att hon inte har långt kvar till hon dör En hemsk tanke men naturlig ,vi kan alla dö när som helst även vi unga . Allafal så var hennes svar på min fråga var : att ska jag någonstans så blir det med fötterna före : ok tänkte jag och släppte den fundringen jag förstår att hon vill dö i sin lägehet som hon har bott i i 40 år .Så då vet jag och alla runt henne att där dör hon ./ giza 

Av giza - 7 december 2013 15:54

Som jag ser det såså skulle det absolut bästa var om min morsa kom i på ett äldre boende .detta har jag tagit upp med henne men i går sattes spiken i kistan att Hon inte vill flytta och att hon inte har långt kvar till hon dör En hemsk tanke men naturlig ,vi kan alla dö när som helst även vi unga . Allafal så var hennes svar på min fråga var : att ska jag någonstans så blir det med fötterna före : ok tänkte jag och släppte den fundringen jag förstår att hon vill dö i sin lägehet som hon har bott i i 40 år .Så då vet jag och alla runt henne att där dör hon ./ giza 

Ovido - Quiz & Flashcards