Alla inlägg den 29 november 2013

Av giza - 29 november 2013 09:02

Ångesten växer upp och paniken skakar min kropp kropps tempen sjunker snabbt i all panik ångest .Jag orkar inte med alla tankar som snurrar i mitt huvud jag är HELT slut .allt jag känner är bara för mycket !!! tankarna snurrar om ALLT OM MOTGÅNG PÅ motgång . jag har en järna som bara kokar över !!! i allt som händer och allt som ska göras mina krav på mej själv är bara för mycket .jag är totalt slut men måste på något sätt orka ändå fast jag känner att : kan inte någo ta han om mej för jag orkar inte mer nu . att läggas in på psyket är väl inget bra allternativ tycker min kära extra mamma och det är vl sant .Men min ork är slut att kämpa mera just nu jag är totalt ut drenerad och över ansträngd att efter att en lång tid haft det jobbigt och ändå kämpat på att försöka att orka med allt .Morsan blir ut skriven i dag och får komma hem och hur fan ska det gå ? ja ,då oroar jag mej för det jag tar på mej för mycket  och det går några veckor sedan brakar jag i hop av stress och slut på ork att kämpa .Mina tankar bränner ut mej och jag vill sluta tänka .prata har jag gjort mycket men känner att det inte räcker nu och jag är sååå trött på att bara prata om allt!!! jag ser ett mönster att jag ger allt !! en månad och senbryter jag ihop av stress och ut mattning . jag är sönder stressad det är ett konkret faktum . jag har hjälp som kommer i dag och reder ut saker om det nu går alltså ? och om jag orkar eller kanske bara bryter i hop som ett paket på golvet .Giza

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards