Alla inlägg den 21 november 2013

Av giza - 21 november 2013 08:06

Gårdagen blev inte som jag tänkt mej .jag fick ett infall att ringa min bio mor och höra om vi skulle träffas efter att jag varit på min planerade massage i staden ? svar fick jag att hon inte var kry och skulle troligen åka in till sjukuset .Och jag reagerade  på en gång med att känna stress över detta besked men jag har tänkt samma tanke att det nog skulle vara bra om hon får vård för sina smärtor i ryggen .jag fick bekräftat att så var fallet att hon åker in och det blev med ambulans låter illa tänkte jag .Så jag tänkte Att varför reagerar jag så här på detta och vad är det jag känner igenligen om denna person som har supit bort sina två barn och druckit alohol vid väntan på mej oskydiga barn i magen ??!! Jag älskar inte personen men har fått höra att Jag kan vara tacksam för livet jag faktiskt fått ändå även fast jag fått kämpa extremt med mycket här i livet pga all alkohol hon hällde i sej i smband med graviditeten av mej .jag kommer till akuten och får då träffa en gnäll kärring av dess like till morsa hon har skit ont i ryggen men är så pass pigg att gnälla på det ena och det andra .jag går in i min profession som jag har .Och försöker att stänga av känslor på det privata för denna varelse som skadat mej för resten av mitt liv på många olika sätt .Allafall så blir det inläggnig för denne på Geriatriken för jag talade med en läkare om ALLT och att det inte går att skicka hem denne för den sköter inte sej ang. att äta på fasta tider som denne behöver pga typ 2 diabetesen .Så läkaren lyssnade och försstod situvationen att den inte var håll bar för en hem gång . jag kinde slappna av vid läkarens besked om inläggning och hoppas för GUD !1 att hon sen får komma till ett boende där hon har hjälp dag som natt med ALLT!! / giza 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards