Alla inlägg den 19 november 2013

Av giza - 19 november 2013 10:04

Ny dag med energi att orka försätta liksom nya krafter .Ska idag planera min kommande ekonomi för kommande månad .Det ska ju räcka till allt !! som man behöver spara blir det också som vanligt in för den kommande julen .och spara till när jag ska gå till frissan i för resan till mor .över julen för att få någon uppmuntran att jag är fin och få bekräftelse att jag är viktig och fin och framför allt att jag inte vill bli kränkt denna gången som så många gånger  tidigare som jag varit med om att jag fått höra att : jag äter för mycket mediciner och att jag har gått upp i vikt dom senaste 10 åren .När man får höra sådant blir jag såklart lessen och känner mej dålig och mår mycket psykiskt dåligt när jag hem kommer .

 

Jag äter mediciner för depprition och ADHD .

Och mår mycket bätrre av detta än tidigare då jag var väldigt aggressiv och våldsam mot män och djur 

 Nu blir det en kopp kaffe och nya tag att gör något bra av denna dag . Va rädd om varann och gå gärna in och läs på min blogg .och fråga mej om mitt liv så ska jag vara ./ giza

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards