Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av giza - 27 augusti 2015 14:00

                                     Hej igen 

Känner stor lust att förmedla mina känslor .

 

Har enu en gång fått sorgebud om en för mig en visserligen okänd person . men har träffat Denna man som hette Dan -mickael han dog hemma endast 63 år .Troligen hjärt svikt allafall hjärt problem  hittades död i sitt hem igår 26 augusti

Såg en dödsannons nu för en stund sedan .

 

En vän till min familj har dött den 15 augusti 

En Lennart windelius från Vindeln en stor konstnär inom målning och annat som han gjorde .

han var med och drev Konst i Kvarn i Vindeln i många år jag minns Lennart sedan jag var liten och växte 

upp.

 

Fick veta att en kvinna jag kännt dog den 2 juli av hjärtsvikt var på begravningen den var så fin .

Min fråga är : vad är det som händer runt mig jag blir så medveten om vår dödlighet .nu när åren gått 

med mig och folk runt mig /giza 

 

Ovido - Quiz & Flashcards