Alla inlägg den 8 april 2014

Av giza - 8 april 2014 07:12

Våren är på intågande men än risk för snö fall.

Hur mår jag nu då? jo jag käpar på med mina tankar och en del stress som jag har blidat över saker .Ont i huvudet i bland ,Försöker att planera mitt liv för att slippa stress men då blir det stress för att jag ska göra så mycket innan jag kan koppla av en stund moment 22 .

 

En resa ska jag nu göra till Saxnäs för lite rekreation .Med personer jag alldrig träffat förr .Genom föreningen RSMH i Umeå . 

Klart jag är spänd av för väntan och något nervös för att kasta mej in i något helt nytt med nya människor , Hur ska dom va ?

hur är jag ? vad ska hända ? klarar jag detta ? jag min lilla mes ,Eller inte är jag en mes inte ,Jag som far hit och dit ner till Backe för att där på skrivar kursen träffa nya människor som nu blivit fina bekanta men det måste jag säga att jag faktiskt är stolt över att jag vågat göra .Giza

 

Ovido - Quiz & Flashcards