Direktlänk till inlägg 10 februari 2014

Livet och vägen

Av giza - 10 februari 2014 12:14

Livet är något vi ska vara rädda om för all framtid och ta vara på varandra som vi har familjn och vänner 

chocken slog till med all fraft när jag förra veckan fick veta att min fd svärmor har lever cancer . och mina tankar går runt om hur ska detta gå . Sonen min vet inte ännu att hans farmor är svårt sjuk men ska få veta detta när han farmor får veta vad Kirurgen har att säga om det går att operera eller om det blir  pallitativ vård resten av henns tid här på jorden .

Rädslan och sorgen för detta är stor och jag veta att det kommer att bli en svår tid 

Min rädsla för hur min och hans far ska klara detta vet jag ej .Min son far är också sjuk med en svår migrän och högt blodtryck .Jag har varit rädd i många år att mista min son far och jag tror inte at han mår bättre av detta hemska som sker med hans mor en stor stor stess faktor som kan förvärra migränen och blod trycket .Han sa sist vi sågs att blod trycket ligger på 100/160 så jag kan säga att det  har legat på mycket högre .han har gjort en op.där dom gått in i njurarana och bränt för att få ner det höga trycket .han har levt med detta och ännu värre högt tryck i många år och läkarna får inte ner det .Så jag är självklart orolig för min ex man  

Vi har ett liv och måste vara rädda om detta / giza 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av giza - 26 september 2021 11:42

Hej!  Nu sätter jag mig en stund, för skriva av mig denna dag . Det är minnesdag för en pesron som gick bort för just tre år sedan idag. Jag har sedan länge släppt sorgen,men något som ändå upptar mina tankar är: hur är det med min halvbror nu fört...

Av giza - 10 januari 2021 11:17

Här igen ! Livet pågår.  Kära fina Skrållan fick gå till himlen i Maj förra året, pågrund av njursvikt.Väldigt sorgligt. Men Mina katt Sally finns ännu kvar. Men hon mår inte bra ,och måste än en gång träffa veterinär för att reda ut varför Sal...

Av giza - 26 september 2020 13:08

Hej Igen! Dagen D är här ,som för idag för två år sedan var en svart och hemska dag . Hon dog , min biologiska morsa . Det var skrammande dag att se en gammal mäninska dö. Jag var där till sista andetaget.    Två år har gått . idag svallar min ...

Av giza - 30 april 2020 13:13

Hej !  Tar mig här en stund för att skriva ner mina känslor . Har en vacker katt ,hon är 10 år . Jag var i december till veterinären för att utreda hennes ryckningar som hon får ibland , jag var inte orolig för provsvaren då.  Men så kom då provs...

Av giza - 26 april 2020 11:51

Hej ! Nu är snart tiden inne , 11;53 ,26/9-2018 . Vakanade i morse och kände sorg, några tårar men inte mer . I dessa tider då vi går igenom ett värlsläge vi alldrig upplevt . Ensamhet kan få den bästa i obalans . Att skriva är skönt för själen,m...

Ovido - Quiz & Flashcards