Direktlänk till inlägg 24 april 2015

Tankar om livet nu och framtiden

Av giza - 24 april 2015 09:40

                         Hej till er alla 

Vaknade och grät av längtan till min mor som bor så långt från mig .

saknaden vällde upp som en våg av längtan .

Vi åldras alla med tiden och jag oxå .Vi vet alldrig hur länge vi alla får finnas 

till .

Jag nu 40+ och känner att huden på kroppen ändras liksom blir hängig,urk

Tjock och fet känslor denn årstid , känns inte som att jag är fit2015 

Ångets fan oxå Som att det inte skulle räcka med alla det andra som händer .

 

För ett år sedan träffade jag en prins ,och hade underbart bra sex för en kväll 

men det var då det , och inget har hänt sedan dess ,

jag är rädd att jag inte får träffa någon prins mer i mitt liv .

ska jag gå här ensam ? fy farao .

Jag har kysst många grodor i mitt liv och det verkar vara mitt straff här i livet .

Dom grodor jag kysst är antingen alkisar eller Kvinnomisshandlare eller knarkare och annat drägg .

Sitter nu och lyssnar på Marie Frediksson lite deppigt men det är fina texer .

jag kämpar på med mitt liv men känner att det är något som sakas och jag vet att det är en man jag sakner .

En man som kan älska mig som den jag är och min fel & brister och det gäller ju mig ochså att älska min partner med sina fel & och brister för alla har vi baksidor mer eller mindre ,Jag önskar att jag skulle träffa någon fin man .

Men då får jag nog he mig ut från mina fyra väggar för här innanför dessa händer inte ett dugg .

Och på dajting sajterna jag har är det mest "toka " ingen som har ett utseende jag söker oj nu tor ni jag bara går efter utseendet ,men ack vad ni bedrog er !! Det är klart att hjärtat är viktigast och personligheten är viktigast men att han har ett vackert yttre är ju inte helt fel .

Om man letar så är det svårare att se , det ska bara ske så där som på lotto , "Plötsligt händer det"

Kramizar Giza

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av giza - 26 september 2021 11:42

Hej!  Nu sätter jag mig en stund, för skriva av mig denna dag . Det är minnesdag för en pesron som gick bort för just tre år sedan idag. Jag har sedan länge släppt sorgen,men något som ändå upptar mina tankar är: hur är det med min halvbror nu fört...

Av giza - 10 januari 2021 11:17

Här igen ! Livet pågår.  Kära fina Skrållan fick gå till himlen i Maj förra året, pågrund av njursvikt.Väldigt sorgligt. Men Mina katt Sally finns ännu kvar. Men hon mår inte bra ,och måste än en gång träffa veterinär för att reda ut varför Sal...

Av giza - 26 september 2020 13:08

Hej Igen! Dagen D är här ,som för idag för två år sedan var en svart och hemska dag . Hon dog , min biologiska morsa . Det var skrammande dag att se en gammal mäninska dö. Jag var där till sista andetaget.    Två år har gått . idag svallar min ...

Av giza - 30 april 2020 13:13

Hej !  Tar mig här en stund för att skriva ner mina känslor . Har en vacker katt ,hon är 10 år . Jag var i december till veterinären för att utreda hennes ryckningar som hon får ibland , jag var inte orolig för provsvaren då.  Men så kom då provs...

Av giza - 26 april 2020 11:51

Hej ! Nu är snart tiden inne , 11;53 ,26/9-2018 . Vakanade i morse och kände sorg, några tårar men inte mer . I dessa tider då vi går igenom ett värlsläge vi alldrig upplevt . Ensamhet kan få den bästa i obalans . Att skriva är skönt för själen,m...

Ovido - Quiz & Flashcards